Feb 25, 2008

كارثة ... كبيرة



اعتذر لكل أصحابى وكل المدونين والقراء الذين يتابعون مدونتى على الكارثة التى حدثت لمدونتى


حيث حدث خطأ ما أثناء تعديل بعض الأمور الفنية فى المدونة فقامت بإلغاء كل المدونة بجميع مقالاتها


لا أنكر انى فى حالة حزن شنيعة لأنى اعتمدت على المدونة فى حفظ كل كلمة أكتبها ولم أحتفظ بأى نسخة الا بعض المقالات القليلة

وأرى الآن انى لابد أن أبدأ من الصفر لكنى أفتقد موضوعاتى حيث كانت كل كلمة بالنسبة لى تمثل ذكرى .. ابتسامة .. دمعة

أتمنى ان كان احدا منكم قد احتفظ بأى مقال كتبته على المدونة أن يبعثه لى لأنه يمثل الكثير بالنسبة لى

كما أتمنى أن لا أفقد المدونين الذين تابعونى وتركوا لى تعليقاتهم حيث انى كنت احتفظ بروابط مدوناتهم فى المدونة التى فقدتها

ومنهم دكتور حر
ومجرد انسان ... محمد عبد العاطى
وهنادى
آخر الحارة
عايزة اتجوز
صورة
وميض
د حماس
عصفور المدينة
وميشيل
وغيرهم

14 comments:

hagar said...

متزعليش يامى وبكرة تملى المدونة بتاعتك بكل الكتابات اللى انتى عايزة تعبرى عنها

mohamed said...

:(
معلش بقى يا مي ربنا يعينك

أنا عندي أخر 45 بوست انتي كتبتيهم
من أول البوست اللي كانت بدايته "أنا الأيام ديه مخنوقة مخنوقة أوى من البلد وأهل البلد ويمكن أكتر حاجة مخنوقة منها هى نفسى أنا"

لحد أخر بوست

هبعتهملك أن شاء الله على الجي ميل

بس بطلي تلعبي تاني
:)

عصفور المدينة said...

تدفعي كام
عرفت أجيب كمية كويسة منهم من الريدر عندي

هههههههههه

عصفور المدينة said...
This comment has been removed by the author.
Ahmed Shokeir said...

You can download your posts from this link

http://fileshare.variousstuff.net/htusrshlfl.html

MS said...

جزاك الله خيرا أستاذ أحمد
الشيرنج أفضل
http://fileshare.variousstuff.net/ogjzadvzfl.html

ملفي يحتوي نفس ال 45 تدوينة ولكن الترتيب الزمني بدون تكرار

انكسارات .. احمد البوهى said...

الحمد لله مبقتش كارثة كبيرة ولا حاجة
ربنا ستر .... وجزى الله خيرا كل من اعاد اليك مقالاتك
ـــ
مدت بكل خير

تائهة فى أرض الأحلام said...

هاجر

شكرا لك كنت أتمنى ان يكون اول كومنت فى حالة أحسن من كدة

تحياتى لك ويارب نكون سوا دائما

تائهة فى أرض الأحلام said...

محمد
شكرا لك انت بجد عملت معايا مجهود مايتنسيش

تائهة فى أرض الأحلام said...

عصفور المدينة

أولا شكرا لسرعتك فى الرد ومتابعتك لمدونتى

بس هما سبقوك بقى وبعتولى كل مقالاتى

المرة الجاية بقى

تحياتى لك

تائهة فى أرض الأحلام said...

عصفور المدينة

أولا شكرا لسرعتك فى الرد ومتابعتك لمدونتى

بس هما سبقوك بقى وبعتولى كل مقالاتى

المرة الجاية بقى

تحياتى لك

تائهة فى أرض الأحلام said...

أحمد

أنا اول مرة اتعرف عليك وتسيب لى تعليق على حاجة

وبجد سعيدة انى الاقى الكومنت بتاعك مفيد اوى كدة

تحياتى لك

تائهة فى أرض الأحلام said...

انكسارات

دائما لزيارتك فرحة حلوة بالنسبة لى

شكرا على اهتمامك واتمنى أن يدوم دائما بين مدوناتنا

كفايـة طيبـة said...

حمدا لله على سلامة البوستات

وانا اللى كنت فاكرة ان مفيش حد معلق عليها

:D
اتاريها مرسلة مرة واحدة

يلا معلش خيرها فى غيرها بقي
:D

موعدنا فى بوست جديد